E-Eğitmen Sertifika Başvurusu

Üniversitemiz Uzaktan Eğitim Merkezi çalışmaları kapsamında üniversitemiz akademik personeline yönelik olarak 2017-2018 Bahar Dönemi içerisinde “e-Eğitmen Sertifika Programı”nın düzenlenmesi düşünülmektedir.

Program ön başvuruları için son başvuru tarihi 30 Ocak 2018 olarak belirlenmiştir.

Sertifika programına katılmak isteyenlerin ön başvuru formunu doldurmaları gerekmektedir. Ön başvuru formunu doldurmak için tıklayınız.

Ön başvuru formu doldurulduktan sonra, aşağıdaki tabloda belirtilen durumlara karşılık gelen ücretin, ilgili hesap numarasına yatırılması ve dekontun (personel kategorisinde olanların ilgili kimlik fotokopisi ile birlikte),  faksla (312 – 600 01 33) veya e-postayla (uzemsertifika@ankara.edu.tr) ANKUZEM’ e gönderilmesi gerekmektedir. 
 

 KATILIMCI KATEGORİSİ YATIRILACAK TUTAR
Ankara Üniversitesi Mensupları  200 TL
Diğer üniversite mensupları ve öğretmenler  320 TL
Diğer katılımcılar  440 TL
ANKUZEM HESABI Kurumsal Şube 
IBAN: TR440001002533070641135025
Hesap No:
7064113-5025
Not: Ödeme belgesinde  “Açıklama” olarak,  katılımcının adı soyadı ve program bilgisi mutlaka belirtilmelidir.

 

Ayrıntılı bilgi için:

E-Eğitmen sertifika programı ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayınız.

Zeynep Can : (312) 6000141/2810

Not:
Ödemelere ilişkin fatura talep eden katılımcılarımızın,  başvuru esnasında veya  en geç ödeme tarihinden itibaren 3 gün içerisinde fatura bilgilerini  (Kişi adına ise TC Kimlik No- Şirket adına ise Şirket adı/unvanı ile adres, vergi dairesi ve vergi numarası ) ANKUZEM’e bildirmesi gerekmektedir.

Diğer

tümünü görüntüle