TÜBİTAK tarafından, proje başvuru süreçlerinin hızlandırılması, daha güvenli yapılabilmesi ve proje başvurularında basılı kopya belge alınmaması amacıyla, Araştırma Destek Programları Başkanlığı (ARDEB) tarafından yürütülen programlara, 1 Ocak 2019 tarihi itibari ile elektronik imzayla (e-imza) başvuru yapılacaktır.
Başvurular, 1 Ocak 2019’a kadar basılı ve e-imzayla alınacak, ancak bu tarihten itibaren basılı belgelerin gönderilmesi süreci tamamen ortadan kalkacak ve tüm başvuruların e-imzayla yapılması zorunlu olacaktır. Bu nedenle, proje ekibinde yer almak isteyen kişilerin ve kuruluş yetkililerinin, Nitelikli Elektronik Sertifikaya (NES) sahip olmaları gerekmektedir.
1 Ocak 2019 tarihi itibariyle ARDEB programlarına başvuru yapabilmek için;
TÜBİTAK tarafından hazırlanan e-imza başvuru süreci ile ilgili detaylı bilgiye ilgili bağlantıdan ulaşabilirsiniz:
https://www.tubitak.gov.tr/sites/default/files/281/ardeb_e-imza_yardim_dokumani.pdf
Ankara Üniversitesi elektronik imzaya geçen ilk üniversitedir. Bu yeni sürece de en hazır üniversitedir. Akademisyenlerimiz yeni süreçte yaşayabilecekleri sorunlar için Belge Yönetimi ve Arşiv Sistemi (BEYAS) Koordinatörlüğü ve Bilgi İşlem Daire Başkanlığı iletişime geçip, her zaman yardım ve destek alabilir.
Ankara Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi
info@ankaratto.com